Теми:
Ако искате и вашата тема да бъде добавена тук, пишете на dian@mail.bg. Гарантирам анонимност при желание. Нека да помогнем и на други хора…
Теми (*.doc) за вас: (в *.rar архив)
Електронен бизнес
Електронен маркетинг
Електронна и мобилна търговия
Маркетингово проучване в сферата на е – маркетинга
Видове рекламата в Интернет
Визия и стратегически цели на електронното правителство.
Финанси
“Бюджетно финансиране – фискална политика и макроикономическо равновесие”
РАЗРАБОТВАНЕ, АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА ИНВЕСТИЦИОНЕН БИЗНЕС ПРОЕКТ
ПАРИЧНИЯТ ПАЗАР И ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА ФОНДОВАТА БОРСА
Управление на парите и бизнес кредитите
Борсовите посредници в развитите страни и в България
Котиране на ценните книжа на фондовата борса
Анализ на финансовото състояние на фирмата по данни от ГФО на “София-БТ” АД за 2002 г.
Механизъм за управление на фондовата борса и за “спазване правилата на играта”
Държавна финансова статистика и финансов анализ.
Спецификите на срочните и деривативните сделки
Видове борсови сделки
Евро валутни пазари – предимства и перспективи
МИТНИЧЕСКА СИСТЕМА И ПОЛИТИКА
Международен лизинг
География
Икономиката на България в следвоенния период
Икономиката на република Германия
Население на област Добрич. Структура, характеристика и тенденции на развитие
Развитие на селищната при черноморска контактна зона
Реки и подземни води в България
ПРЕДМЕТ, МЕТОД И ПЕРИОДИЗАЦИЯ НА СТОПАНСКАТА ИКОНОМИКА
Административно - териториална характеристика и демографско развитие на община Варна.
АНАЛИЗ НА МЕЖДУНАРОДНАТА ТЪРГОВИЯ НА ЛИТВА И ЛАТВИЯ
Икономика
Население,трудов пазар, заетост безработица в България.
Промените в труда, предизвикани от въздействието на глобализацията.
Управление на труда. Работна среда.
Бизнес план на фитнес център
Здравно осигуряване в България
Концепции за интелектуалната собственост. Концепции за индустриална и художествена собственост.
Лицензионна търговия – същност и предпоставки за възникване.
Личностни, психологически и социални фактори влияещи върху процеса на вземане на решения за покупка
Проблеми и конфликти в развитието на курорта Златни пясъци
Производството на тютюн в България
Процес на разработване на нова технология
РОЛЯТА НА ИНВЕСТИЦИИТЕ ЗА СТОПАНСКИЯ РАСТЕЖ
Стратегически план на търговско предприятие "Епис трейд" ЕООД.
СТРУКТУРА НА СВЕТОВНОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ И ПАЗАР
Същност и качество на услугите
Тенденции и особеностти в развитието на външната търговия на Република България в периода 1994 - 2004 с тютюневи изделия
Управление и организационна структура на "Български държавни железници" ЕАД.
Състояние и перспективи за развитие на"Взаимоспомагателни земеделски кредитни асоциации на частни стопани" в България
Маркетинг
Маркетинг микс на фирма
Маркетингово изследване на фирма за проводници
Рекламата – основни канали и средства на комуникацията
Ръководство и реализация на маркетинговата дейност в застраховането
Убеждаващата комуникация
Принципно-ОБСЛУЖВАНЕ
Индустриален маркетинг – внедряване на нов продукт
Счетоводство и контрол
Задачи по управленско счетоводство
Актуални проблеми на вътрешния финансов контрол
Компютърна счетоводна програма на “БулМар Офис”
Подобряване използването на дълготрайни активи. Пример със София БТ" АД.
Организиране, структура и изграждане на правилник за документооборота в ТПК “Нов свят”
ПРАКТИКА ПО ОДИТИРАНЕ НА ЦЕНТРАЛНАТА БАНКА
Промени в данък добавена стойност (ДДС)
Промени в данъчното законодателство
Амортизационна политика
Специфични изисквания, приоритети и архитектура на административните информационни системи от типа на Data WarehouseСпецифични изисквания, приоритети и архитектура на административните информационни системи от типа на Data Warehouse
ЗАДАЧИ НА СЧЕТОВОДСТВОТО ПРИ ОТЧИТАНЕ НА КОНТОКОРЕНТНИТЕ КРЕДИТИ
Туризъм
Значение, възможности и переспективи за развитие на туризма в Пиринския край
ОЦЕНКА НА РЕКРЕАЦИОННИТЕ РЕСУРСИ В ТУРИСТИЧЕСКИЯ КОМПЛЕКС “ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ”. ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ ЗА РАЗВИТИЕ
Проблеми и тенденции на балнеоложкия туризъм в България
Развитие на туризма в България 1990 – 2003 г.
Тенденции в развитието иа селския туризьм в местност БАТОВА
Туризмът като социално – икономическо явление. Етапи на развитието на туризма. Туристът като икономически субект.
Туристически борси и изложения
Туристически пазар
АНТРОПОГЕННИ ТУРИСТИЧЕСКИ РЕСУРСИ НА ШВЕЙЦАРИЯ
Антропогенни фактори в туризма
Управление
От управленческа към фирмена етика
Съвременни теории за лидерство
Управление на взаимоотношенията между научно –изследователската и развойна дейност и маркетинг в проектите за разработване на нови продукти
Японският мениджмънт
ТЕСТ №1
ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И МОНАРХИЯ
Валутен борд
Глобализацията на бедността
Глобализацията
СЦЕНАРИЙ ЗА УЧИЛИЩЕН ПРАЗНИК- ЛАЗАРУВАНЕ
Новогодишна Сценка